Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Який предмет Вам подобається вивчати в нашій школі?
Всього голосів: 56
Вчимося жити разом
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Статистика

22 березня 2017р.

Інформаційно-освітній простір школи як

передумова розвитку та самореалізації особистості.


ПЛАН

08.30-09.00

Зустріч учасників семінару

09.00-09.15

Привітання учасників семінару

Презентація навчального закладу

 

М.С. Овсянникова,

директор ЗОШ №11,

 учитель географії, спеціаліст вищої категорії,

«учитель-методист»

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

09.15-09.30

Практичне застосування електронних освітніх ресурсів у середній школі

 

Г. А. Шиліна,

заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії,

«учитель-методист», кандидат педагогічних наук

09.30-09.45

 

 

 

Досвід використання дистанційної технології під час  викладання біології та екології

В.П. Михальченко,

учитель біології,

спеціаліст вищої категорії,

«старший  учитель»

09.45-10.00

Особистий  веб-ресурс учителя як складова інформаційно-освітнього простору школи

О. Г. Саввон,

учитель української мови та літератури,

спеціаліст вищої категорії

10.00-10.10

 

 

Упровадження інноваційної та дослідницько-експериментальної діяльності в умовах створення електронного освітнього середовища

О. І. Боднар,

учитель української мови та літератури,

 спеціаліст вищої категорії,

«старший учитель»

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

10.25-10.45

Майстер-клас «Створення дистанційного курсу: навчально-методичне забезпечення»

Г. А. Шиліна,

заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії,

«учитель-методист», кандидат педагогічних наук

10.25-10.45

Використання онлайн-сервісів під час створення дистанційних курсів

В.П. Михальченко,

учитель біології, спеціаліст вищої категорії,

 «старший - учитель» 

10.45-11.10

Feedback

Т.М. Іванова,

практичний психолог,

спеціаліст вищої категорії

 

Сделано на Padlet

Практичне завдання: Риси особистості учня в сучасному інформаційно-освітньому просторі.